Tradycja od 1956 roku!

Przyczepa T-169

Zastosowano prosty system otwierana bort pojedynczo lub zespołowo do góry lub do dołu, umożliwiający wywrót w trzech kierunkach.

Wysoka szczelność skrzyni umożliwia transport wszystkich rodzajów zboża oraz innych materiałów sypkich.

Dostępna jest w wersji 4 i 6 tonowej.

Sztywna rama wykonana z wysokogatunkowej stali, profili hutniczych, ściany wykonane z solidnych walcowanych profili, markowe podzespoły, nowe ogumienie oraz możliwość założenia dodatkowych nadstaw ze stelażem i plandeką gwarantuje bezpieczne i komfortowe użytkowanie.

Homologacja umożliwia rejestrację przyczepy i poruszanie się po drogach publicznych

Wyposażenie standardowe

centralne ryglowanie ścian;

drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej;

dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach;

siłownik teleskopowy trójstronnego działania z zawiesiem przegubowym;

instalacja wywrotu z zaworem odcinającym;

podpora serwisowa skrzyni ładunkowej;

oświetlenie 12V z tylnym gniazdem elektrycznym;

przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej;

instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoobwodowa;

postojowy hamulec ręczny z korbą,

materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV;

szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej;

dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem 50mm;

tylne wyjście hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy

Wyposażenie opcjonalne

koło zapasowe;

mocowanie koła zapasowego;

nadstawy 500mm;

rynna do szybra zsypowego;

plandeka sznurowana ze stelażem;

koła 11,5/80-15.3 12PR (T-169/1);

koła 14,0/65-16 14PR (T-169/2);

dyszel typu „Y” z wymiennym okiem zaczepu;

tylny zaczep do kolejnej przyczepy

Dwuosiowa przyczepa T-169  najczęściej wybierana przez małe i średnie gospodarstwa rolne. Cynkowane ogniowo ściany, rama dolna, belka tylna, dyszel, rama obrotnicy, podłoga z jednego arkusza grubości 4mm gruntowana zanurzeniowo i malowana, gwarantuje niezawodność, trwałość przez wiele lat użytkowania. Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej pozwala na szybki wysyp przewożonych materiałów bez oporów i klinowania się. W tylnej ścianie znajduje się otwór wysypowy pozwalający na wyładunek strumieniowy sypkich materiałów.

Dane techniczne

  • 1950 T-169/1 2080 - T-169/2kg
  • 6190mm
  • 2300mm
  • 2080(1580*) - T -169/1 | 2180(1680*) - T-169/2mm
  • 4150 -T- 169/1 | 6180 - T-169/2kg

Specyfikacja szczegółowa

  • 500mm
  • 2120/2070mm
  • 4020mm
  • resory piórowe
  • 8,4m2
  • 4mm
  • 45°/50°
  • 60KM
  • 30km/h
  • 1700mm
  • 10/75-15,3 - T-169/1 11,5/80-15,3 - T-169/2
  • 1050 - T-169/1 | 1130 - T-169/2mm
  • 4,2m3