Przyczepy

PRZYCZEPA T-617/5 12T HOMOLOGACJA EUROPEJSKA

keySprawdź ofertę wynajmu maszyn
PRZYCZEPA T-617/5 12T HOMOLOGACJA EUROPEJSKA
Wysokość ścian 800 mm o gr 2 mm, ocynkowane ogniowo - boczne ściany dzielone
Nadstawy wysokość 800 mm o gr 2 mm, ocynkowane ogniowo - boczne nadstawy dzielone
Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Hydrauliczna podpora dyszla z wbudowanym zamkiem hydraulicznym
Nowe koła 385/65 R22,5
Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 100 mm, hamulec 406 x 120
Błotniki kół

Dane techniczne Dane techniczne

  • Typ / Wariant / Wersja według homologacji EU T-4 620 61
  • Ładowność administracyjna ~ 12 040 kg*
  • Ładowność techniczna ~ 15 500 kg* (16 500 kg z cięgnem K80)
  • Masa własna (bez nadstaw) ~5 500 kg*
  • Ilość osi 2 (tandem)
  • Długość 7 230 mm
  • Szerokość 2 550 mm
  • Wysokość bez nadstaw ~2 365 mm
  • Wysokość z nadstawami ~3 165 mm
  • Typ skrzyni Burtowa, paletowa
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 5 140 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 2 430 mm
  • Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ) 1 600 mm (800+800)
  • Wysokość platformy od podłoża ~1 565 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany 5 / 2 mm

* – masa własna i ładowność mogą się różnić w zależności od wyposażenia przyczepy


  • Powierzchnia ładunkowa 12,5 m2
  • Pojemność ładunkowa – bez nadstaw (z nadstawami) 10 m3 (20 m3)
  • Rozstaw kół 1 900 mm
  • Rozstaw osi 1 320 mm
  • Zawieszenie resory paraboliczne
  • Max. pionowe obciążenie oka dyszla 3 000 kg (4 000 kg z cięgnem K80)
  • Max dopuszczalne pionowe obciążenie osi 1. 7 270 kg 2. 7 270 kg
  • Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5
  • Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 73,5 kW / 100 KM
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 45 / 50
  • System wywrotu trójstronny

Cechy produktu i wyposażenie Cechy produktu i wyposażenie

  • Wysokość ścian 800 mm o gr 2 mm, ocynkowane ogniowo – boczne ściany dzielone
  • Nadstawy wysokość 800 mm o gr 2 mm, ocynkowane ogniowo – boczne nadstawy dzielone
  • Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
  • Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
  • Cynkowany ogniowo dyszel z wymiennym okiem, amortyzowany na gumach, homologowany
  • Przykręcane cięgno zaczepu fi 50
  • Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
  • Podłużnice główne (o zmiennym przekroju) ramy skrzyni ładunkowej wykonane z giętych blach stalowych o podwyższonej wytrzymałości o grubości 6mm. Przekrój profilu w najwyższym miejscu 110x300mm
  • Ocynkowana podłoga skrzyni ładunkowej spawana z dwóch arkuszy blachy o grubości 5 mm przykręcana i nitowana
  • Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z profili zamkniętych 250x150x8
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
  • Hydrauliczna podpora dyszla z wbudowanym zamkiem hydraulicznym
  • Homologowany zderzak cynkowany ogniowo
  • Linki spinające burty
  • Szerokość paletowa
  • Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
  • Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
  • Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, obrysowe oświetlenie LED
  • Instalacje hydrauliczne wykonane z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
  • Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
  • Homologowana instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatyczną regulacją siły hamowania z wyjściem na drugą przyczepę.
  • Tylne wyjście hydrauliki, elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy
  • Nowe koła 385/65 R22,5
  • Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 100 mm, hamulec 406 x 120
  • Zawieszenie na resorach parabolicznych
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, pięciostopniowy o skoku 1980 mm. Siła nominalna na piątym stopniu o średnicy 140 mm, przy ciśnieniu 20 MPa = 307,9kN (31,4T)
  • Błotniki kół

Dodatkowe wyposażenie Dodatkowe wyposażenie

  • Wciągarka koła zapasowego z wieszakiem koła ocynkowanym ogniowo
  • Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3
  • Rynna do precyzyjnego wysypu cynkowana ogniowo
  • Podest roboczy cynkowany ogniowo
  • Oświetlenie full LED
  • Homologowana instalacja hamulcowa hydrauliczna dwuobwodowa z automatyczną regulacją siły hamowania
  • Dopłata do kół 550/60 R22,5 „nowe”
  • Koło zapasowe 385/65 R22,5 „nowe”
  • Koło zapasowe 550/60 R22,5 „nowe”
  • Plandeka rolowana
  • Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie
  • Trójkąt ostrzegawczy (tablica wyróżniająca pojazd wolno poruszający się)
  • DUPLEX – malowany komplet ścian
  • DUPLEX – malowany komplet nadstaw
  • Cięgno zaczepu K80
  • Komplet osłon bocznych (rowerowych)
  • Zaczep automatyczny do drugiej przyczepy
  • Zaczep manualny do drugiej przyczepy

Pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Przeczytaj więcej tutaj

Newsletter