Zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa Zarządu,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Zarządzanie obiegiem dokumentów w Spółce,
- Prowadzenie ewidencji i administrowanie umowami Spółki,
- Obsługa spotkań biznesowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu,
- Organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość MS Office,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Mile widziana znajomość również innego języka obcego,
- Wysoka kultura osobista i dyskrecja,
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Odpowiedzialność, samodzielność.
Oferujemy
- Pracę w dynamicznym środowisku, pełną wyzwań dla osób ambitnych,
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet socjalny np. karty MultiSport.
Aplikuj przez formularz poniżej lub napisz do nas na kadry@cynkomet.pl
Pliki cookies
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Przeczytaj więcej tutaj
Newsletter