Przygotowywanie treści, zdjęć do katalogu i innych materiałów drukowanych, tworzenie, projektowanie materiałów graficznych: digitalowych, drukowanych (ulotki, plakaty, banery, broszury, materiały do mediów społecznościowych oraz e-commerce).
Tworzenie wartościowych treści (teksty blogowe, artykuły, treści mailingowe, broszury, prezentacje, posty na media społecznościowe);
Prowadzenie i uaktualniane treści materiałów marketingowych, stron www, profili społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedln, YouTube);
Tworzenie treści pod video marketing wraz z umiejętnością edycji krótkich filmów;
Współpraca z pracownikami różnych działów-wsparcie sprzedaży;
Bieżąca obsługa strony internetowej (w tym opisy produktów i usług);
Przygotowywanie kampanii reklamowej i marketingowej;
Ustalanie z działami sprzedaży spółki, działań marketingowych w poszczególnych obszarach i ich nadzór;
Negocjacje z dostawcami usług i materiałów marketingowych;
Kreowanie strategii marketingowej
Ponadto na stanowisku kierowniczym:
Nadzór nad pracą podległego personelu;
Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomów cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji;
Ustalanie celów promocyjnych.
Wymagania
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Umiejętność tworzenia i edytowania stron www;
Pomysłowość, kreatywność i empatia;
Prawo jazdy kat. B – gotowość do wyjazdów służbowych;
Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana również znajomość innych języków;
Odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, odporność na stres;