Przyczepa platformowa T-608/2 to dwuosiowa przyczepa do przewozu bel. Całkowicie cynkowana ogniowo konstrukcja, podłoga o grubości 4mm, gwarantuje niezawodność, trwałość przez wiele lat użytkowania.
2 linki podtrzymujące drabiny
Nowe koła 500/50-17
Dyszel typu „Y” z wymienną końcówką
Osie renomowanej firmy ADR
Rama cynkowana ogniowo
Cynkowana podłoga z blach o grubości 4mm
Dane techniczne
- Ładowność ~10 320 kg*
- Dopuszczalna masa całkowita 13 000 kg
- Masa własna 2 680 kg*
- Ilość osi 2
- Długość 8 985 mm
- Szerokość 2 540 mm
- Wysokość 2 530 mm
- Typ skrzyni platforma
- Szerokość nie paletowa
Wysokość podłogi od podłoża ~1 200 mm
Wysokość drabin od podłogi 1 330 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej pomiędzy rantami 2 368 mm
Długość platformy 6 500 mm
Długość powierzchni ładunkowej (góra/dół) 7 080 / 6 390 mm
Powierzchnia ładunkowa 15,1 m2
Grubość blachy podłogi 4 mm
Rozmiar ogumienia 500/50-17
Rozstaw kół 1 800 mm
Rozstaw osi 4 065 mm
Wysokość sprzęgowa dyszla – min 430 mm
Wysokość sprzęgowa dyszla – max 1 000 mm
Prędkość transportowa/robocza 40 km/h
Zawieszenie resory piórowe
Klasa ciągnika współpracującego 58,8 kW / 80 KM
Do pobrania
Cechy produktu i wyposażenie
- Cynkowana podłoga wykonana z blach o grubości 4mm
- Dyszel typu „Y” z wymienną końcówką, homologowany zgodnie z Regulaminem 55EKG ONZ (Reg. 55UN ECE) oraz 167/2013*2015/208ND
- Przykręcane cięgno zaczepu fi 40
- 2 regulowane sprężyny podtrzymujące dyszel
- Rama cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z profili zamkniętych 160x160x5
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Wyprofilowane podłużnice boczne ze zintegrowanymi rantami ograniczjącymi przesuwanie się ładunku
- Otwory w podłużnicach bocznych do mocowania pasów zabezpieczających ładunek
- Cynkowane ogniowo drabiny z przodu i z tyłu platformy o wysokości 1335mm, wykonane z profili zamkniętych
- 2 linki podtrzymujące drabiny
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
- Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, obrysowe oświetlenie LED
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania, z wyjściem na drugą przyczepę\
- Tylne wyjście elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy
- Nowe koła 500/50-17
- Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70 mm, hamulec 300×60
- Zawieszenie na resorach piórowych
- Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół
Dodatkowe wyposażenie
- Boczne osłony przeciwnajazdowe
- Wciągarka koła zapasowego z wieszakiem koła cynkowanym ogniowo
- Centralne linki odciągowe drabin
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna jednoobwodowa
- Oświetlenie full LED
- Koło zapasowe 500/50-17
- Dopłata do kół 435/50 R19.5
- Koło zapasowe 435/50 R19.5
- Koła 400/60-15,5 (ładowność 8 740 kg)
- Koło zapasowe 400/60-15,5
- Zaczep manualny do drugiej przyczepy
- Trójkąt ostrzegawczy (tablica wyróżniająca pojazd wolno poruszający się)
- Podwyższone drabiny (wysokość od podłogi – 1800 mm)
- Drabiny 90 stopni
- Oczko dyszla 50 mm
- Skrzynia narzędziowa
- Zbiornik na wodę + dozownik na mydło