Przyczepy

PRZYCZEPA T-104/5

keySprawdź ofertę wynajmu maszyn
PRZYCZEPA T-104/5
Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
Linki spinające burty
Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
Dyszel "trójkątny" - dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55 EKG ONZ (Reg. 55 UN ECE)

Nowe koła 400/60-15,5
Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70 mm, hamulec 300x60
Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach

Dane techniczne Dane techniczne

  • Ładowność administracyjna ~8 980 kg*
  • Ładowność techniczna ~9 000 kg*
  • Masa własna (bez nadstaw) ~2 620 kg*
  • Ilość osi 2
  • Długość 6 475 mm
  • Szerokość 2 440 mm
  • Wysokość bez nadstaw 1 730 mm
  • Wysokość z nadstawami 2 230 mm
  • Typ skrzyni Burtowa, nie paletowa
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4 440 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 2 245 / 2 295 mm
  • Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ) 500 mm
  • Wysokość platformy od podłoża 1 230 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany 5 / 2,5 mm
  • Powierzchnia ładunkowa 10 m2

* – masa własna i ładowność mogą się różnić w zależności od wyposażenia przyczepy


  • Pojemność ładunkowa – bez nadstaw (z nadstawami) 5 m3 (10 m3)
  • Rozstaw kół 1 700 mm
  • Rozstaw osi 3 040 mm
  • Zawieszenie resory piórowe
  • Wysokość sprzęgła dyszla – min 400 mm
  • Wysokość sprzęgła dyszla – max 1 100 mm
  • Max dopuszczalne pionowe obciążenie osi 1. 5 800 kg 2. 5 800 kg
  • Rozmiar ogumienia 400/60-15,5
  • Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 51,5 kW / 70 KM
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 45 / 50
  • System wywrotu trójstronny

Cechy produktu i wyposażenie Cechy produktu i wyposażenie

  • Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
  • Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
  • Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
  • Dyszel „trójkątny” – dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55 EKG ONZ (Reg. 55 UN ECE)
  • Spawane cięgno zaczepu fi 40
  • Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
  • Podłużnice główne (o zmiennym przekroju) ramy skrzyni ładunkowej wykonane z giętych blach o podwyższonej wytrzymałości
  • Ocynkowana podłoga skrzyni ładunkowej spawana z dwóch arkuszy blachy o grubości 5 mm przykręcana i nitowana
  • Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z profili zamkniętych 200x80x6 i 160x80x6
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
  • Regulowana sprężyna podtrzymująca dyszel
  • Linki spinające burty
  • Zaczep tylny do drugiej przyczepy
  • Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
  • Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
  • Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, lampy przednie LED, odblaski obrysowe
  • Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
  • Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa z wyjściem na drugą przyczepę
  • Tylne wyjście hydrauliki, elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy
  • Nowe koła 400/60-15,5
  • Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70 mm, hamulec 300×60
  • Zawieszenie na resorach piórowych
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1700mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 120 mm, przy ciśnieniu nominalnym 16 MPa = 180 kN (~18.3T)
  • Błotniki kół
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania

Dodatkowe wyposażenie Dodatkowe wyposażenie

  • Wieszak koła zapasowego cynkowany ogniowo (montowany na ścianie przedniej)*
  • Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3
  • Nadstawy cynkowane ogniowo wysokość 500 mm o gr. 2,5 mm
  • Rynna do precyzyjnego wysypu cynkowana ogniowo
  • Podest roboczy cynkowany ogniowo*
  • Oświetlenie full LED
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna jednoobwodowa
  • Koło zapasowe 400/60-15,5*
  • Plandeka sznurowana
  • Plandeka rolowana
  • Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie
  • Trójkąt ostrzegawczy (tablica wyróżniająca pojazd wolno poruszający się)
  • DUPLEX – malowany komplet ścian
  • DUPLEX – malowany komplet nadstaw
  • Oko dyszla 50mm
  • Zaczep automatyczny do drugiej przyczepy

* Nie jest możliwe zamontowanie jednoczesne wieszaka koła i podestu roboczego na przedniej burcie

Pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Przeczytaj więcej tutaj

Newsletter