Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
Linki spinające burty
Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
Dyszel "trójkątny" - dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55 EKG ONZ (Reg. 55 UN ECE)
Nowe koła 400/60-15,5
Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70 mm, hamulec 300x60
Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
Dane techniczne
- Ładowność administracyjna ~8 980 kg*
- Ładowność techniczna ~9 000 kg*
- Masa własna (bez nadstaw) ~2 620 kg*
- Ilość osi 2
- Długość 6 475 mm
- Szerokość 2 440 mm
- Wysokość bez nadstaw 1 730 mm
- Wysokość z nadstawami 2 230 mm
- Typ skrzyni Burtowa, nie paletowa
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4 440 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 2 245 / 2 295 mm
- Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ) 500 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1 230 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 5 / 2,5 mm
- Powierzchnia ładunkowa 10 m2
* – masa własna i ładowność mogą się różnić w zależności od wyposażenia przyczepy
- Pojemność ładunkowa – bez nadstaw (z nadstawami) 5 m3 (10 m3)
- Rozstaw kół 1 700 mm
- Rozstaw osi 3 040 mm
- Zawieszenie resory piórowe
- Wysokość sprzęgła dyszla – min 400 mm
- Wysokość sprzęgła dyszla – max 1 100 mm
- Max dopuszczalne pionowe obciążenie osi 1. 5 800 kg 2. 5 800 kg
- Rozmiar ogumienia 400/60-15,5
- Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 51,5 kW / 70 KM
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 45 / 50
- System wywrotu trójstronny
Do pobrania
Cechy produktu i wyposażenie
- Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
- Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
- Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Dyszel „trójkątny” – dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55 EKG ONZ (Reg. 55 UN ECE)
- Spawane cięgno zaczepu fi 40
- Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Podłużnice główne (o zmiennym przekroju) ramy skrzyni ładunkowej wykonane z giętych blach o podwyższonej wytrzymałości
- Ocynkowana podłoga skrzyni ładunkowej spawana z dwóch arkuszy blachy o grubości 5 mm przykręcana i nitowana
- Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z profili zamkniętych 200x80x6 i 160x80x6
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
- Regulowana sprężyna podtrzymująca dyszel
- Linki spinające burty
- Zaczep tylny do drugiej przyczepy
- Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
- Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, lampy przednie LED, odblaski obrysowe
- Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
- Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z wyjściem na drugą przyczepę
- Tylne wyjście hydrauliki, elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy
- Nowe koła 400/60-15,5
- Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70 mm, hamulec 300×60
- Zawieszenie na resorach piórowych
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1700mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 120 mm, przy ciśnieniu nominalnym 16 MPa = 180 kN (~18.3T)
- Błotniki kół
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Dodatkowe wyposażenie
- Wieszak koła zapasowego cynkowany ogniowo (montowany na ścianie przedniej)*
- Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3
- Nadstawy cynkowane ogniowo wysokość 500 mm o gr. 2,5 mm
- Rynna do precyzyjnego wysypu cynkowana ogniowo
- Podest roboczy cynkowany ogniowo*
- Oświetlenie full LED
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna jednoobwodowa
- Koło zapasowe 400/60-15,5*
- Plandeka sznurowana
- Plandeka rolowana
- Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie
- Trójkąt ostrzegawczy (tablica wyróżniająca pojazd wolno poruszający się)
- DUPLEX – malowany komplet ścian
- DUPLEX – malowany komplet nadstaw
- Oko dyszla 50mm
- Zaczep automatyczny do drugiej przyczepy
* Nie jest możliwe zamontowanie jednoczesne wieszaka koła i podestu roboczego na przedniej burcie