Wysokość ścian ( bez nadstaw ) 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
Nowe koła 10/75-15.3
Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 80mm, hamulec 300x90
Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
Dane techniczne
- Typ / Wariant / Wersja według homologacji EU T-1 121 21
- Ładowność administracyjna ~ 3 920 kg*
- Ładowność techniczna ~ 4 000 kg*
- Masa własna (bez nadstaw) ~ 2 280 kg*
- Ilość osi 2
- Długość 6 170 mm
- Szerokość 2 300 mm
- Wysokość bez nadstaw 1 600 mm
- Wysokość z nadstawami 2 100 mm
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4 040 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 2 090 / 2 140 mm
- Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ) 500 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1 100 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 4 / 2,5 mm
- Powierzchnia ładunkowa 8,6 m2
* – masa własna i ładowność mogą się różnić w zależności od wyposażenia przyczepy
- Pojemność ładunkowa – bez nadstaw / z nadstawami 4,3 m3 (8,6 m3)
- Rozstaw kół 1 700 mm
- Rozstaw osi 2 670 mm
- Zawieszenie resory paraboliczne
- Wysokość sprzęgła dyszla – min 320 mm
- Wysokość sprzęgła dyszla – max 1 020 mm
- Max dopuszczalne pionowe obciążenie osi 1. 3 100 kg 2. 3 100 kg
- Rozmiar ogumienia 10/75-15,3
- Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 36,8 kW / 50 KM
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 45 / 50
- System wywrotu trójstronny
Do pobrania
Cechy produktu i wyposażenie
- Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
- Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
- Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Dyszel „trójkątny” – dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55EKG ONZ (Reg. 55UN ECE)
- Spawane cięgno zaczepu fi 40
- Rama skrzyni ładunkowej cykowana ogniowo
- Podłużnice główne ramy skrzyni ładunkowej wykonane z ceowników hutniczych 160
- Cynkowana podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z jednego arkusza blachy o grubości 4mm przykręcana i nitowana
- Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłóżnice ramy wykonane z ceowników hutniczych 160 i 140 dodatkowo zamkniętych blachą o grubości 5mm
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
- Regulowana sprężyna podtrzymująca dyszel
- Homologowany zderzak cynkowany ogniowo
- Linki spinające burty
- Zaczep tylny do drugiej przyczepy
- Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
- Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, obrysowe oświetlenie LED
- Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
- Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
- Homologowana instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatyczną regulacją siły hamowania z wyjściem na drugą przyczepę.
- Tylne wyjście hydrauliki, elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy
- Nowe koła 10/75-15.3
- Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 80mm, hamulec 300×90
- Zawieszenie na resorach parabolicznych
- Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
- Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1300mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 105mm, przy ciśnieniu nominalnym 16MPa = 138kN (~14T)
- Błotniki kół
Dodatkowe wyposażenie
- Wieszak koła zapasowego cynkowany ogniowo
- Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3
- Nadstawy cynkowane ogniowo wysokość 500 mm o gr. 2,5mm
- Rynna do precyzyjnego wysypu cynkowana ogniowo
- Podest roboczy cynkowany ogniowo
- Oświetlenie full LED
- Homologowana instalacja hamulcowa hydrauliczna dwuobwodowa z automatyczną regulacją siły hamowania
- Dopłata do kół 14/65-16
- Dopłata do kół 11.5/80-15.3
- Koło zapasowe 14/65-16
- Koło zapasowe 10/75-15.3
- Koło zapasowe 11.5/80-15.3
- Pozostałe wyposażenie
- Plandeka sznurowana
- Plandeka rolowana
- Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie
- Trójkąt ostrzegawczy (tablica wyróżniająca pojazd wolno poruszający się)
- DUPLEX – malowany komplet ścian
- DUPLEX – malowany komplet nadstaw
- Oko dyszla 50mm
- Komplet osłon bocznych (rowerowych)